2014年11月1日 星期六

糖烤栗子


秋天係栗子當造季節,我最喜歡食呢隻桂林錐,今日用烤的方法,

原來係非常好食架,仲好易整添!

















材料

栗子 1磅 (454g)

橄欖油 10g

砂糖 30g

水 30g


做法

栗子洗乾淨,用刀把每粒栗子割一刀














加入橄欖油拌勻後放入焗盤中,蓋上錫紙放入已預熱200℃焗爐

焗20分鐘取出





























砂糖加水煮滾至糖溶解,倒入栗子拌勻

























把栗子放回焗盤中蓋上錫紙,放回焗爐再焗20分鐘即成

















溫馨提示

要用適合高溫煎炸的橄欖油(如上圖),如果冇可以用沒有味的植

物油代替,例如粟米油、沙拉油、芥花籽油…




30 則留言:

  1. 睇落唔難喎,我又試下先

    回覆刪除
  2. 易做好食, 好過在街買呀!

    回覆刪除
  3. 整比個仔帶返學食~

    回覆刪除
  4. Hihi, 我想問糖烤粟子煮溶糖果度係咪要煮度d糖杰杰地少小金黃色

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用咗黃砂糖,唔使杰杰地,只要煮溶d糖就得

      刪除
  5. 請問可用刀嘜芥花籽油嘛?

    回覆刪除
  6. 每粒栗子割一刀,是在一邊割一下便可,
    還是要圍住粒栗子兩邊都割呢?
    謝謝。

    回覆刪除
  7. 嘩, 靚得太過份了.

    回覆刪除
  8. 我懶鬼冇整糖水嗰 part ,放油放沙糖直接焗^^

    回覆刪除
  9. 好正呀!好味小食,我又跟跟跟~~~

    回覆刪除
  10. 今日又學多樣野, 桂林錐~

    回覆刪除
  11. 請問點解我做了兩次都冇你咁爆開

    回覆刪除
  12. 我只買到板栗,殼很硬,用栗子刀也要用力才可開,爆開裂口太深!😓

    回覆刪除