2013年10月4日 星期五

蜜味燒雞翼


老公行超級巿場買咗兩盒雞翼返來,我話佢呢啲醃好晒味嘅嘢

有幾好食呀,但老公話見係秘製配方先買嚟試吓係咪真係咁好

味,估唔到燒出來又真係幾好味喎!
















材料

已醃味雞翼兩盒


做法

把雞翼排放焗盆中


放入已預熱200℃焗爐焗25分鐘


取出掃上糖漿


放回焗爐再焗5分鐘即可





24 則留言:

  1. 有時我都會偷懶買已醃雞翼架,有d都幾好食架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少買架,係老公買咋,不過又好味喎

      刪除
  2. 妳老公唔想妳咁辛苦呀!!

    回覆刪除
  3. 我鐘意自己醃雞翼多D呀!

    回覆刪除
  4. 好靚喎!我都吾會買醃左味既野,不過睇黎又幾好味喎!

    回覆刪除
  5. 趕時間,有時都會買黎煮。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 係呀~如果趕時間呢個都係一個唔錯嘅選擇

      刪除
  7. 睇落又真係幾好味BOR! ^^

    回覆刪除