2013年7月20日 星期六

白方包(5℃冰種)


最近行書局買咗本新書《麵包教室-5℃冰種的美味》,他的麵包

和17小時中種包好相近,一樣咁軟熟有彈性仲充滿天然麵包香,

但書裏面的份量較大,不過經我調整後剛好做一個450克吐司模

 
份量!
 
 
 
 
 












材料 (450g吐司模一個)

液種麵糰
高筋粉 100g

水 100g

酵母 1g

主麵糰

高筋粉 233g

砂糖 33g

鹽 5g

酵母 4g

水 110g

奶粉 10g

牛油 33g

做法

把液種麵糰的酵母用水開溶後倒入高筋粉中拌勻(不用搓)



 
蓋上保鮮紙室溫發酵1小時,再放入雪櫃至少16小時



把主麵糰所有材料(牛油除外)和液種混合搓至擴展階段,
再加入牛油搓至完全階段
基本發酵40分鐘

將麵糰排氣分割成3等份,滾圓後鬆弛20分鐘
 
把麵糰擀成長條形後捲起
 
再鬆弛20分鐘後再擀開捲起放入模中

發酵至8分滿時加蓋

放入已預熱200℃焗爐焗35分鐘,出爐立刻脫模
 
待涼切片食用

54 則留言:

  1. 真係整得好靚呀~!!!勁叻叻~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個方包好食又有彈性我至like!

      刪除
  2. 真係好正呀!請問de水要雪凍嗎?thanks!

    回覆刪除
  3. 請問奶粉的英文名是否non instant skim milk powder, thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係milk powder全脂奶粉,用脫脂奶粉都得

      刪除
  4. 看來很易做, 我每次做包也失敗, 今次試試看! 謝謝分享! 請問什麼是冰種? 和湯種有什麼分別呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔難做呀~將液種麵糰放喺5℃雪櫃16小時就係冰種,湯種要煮但冰種就唔使煮囉~

      刪除
  5. 開酵母的水是開水還是暖水

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我的吐司模係不黏的所以不用抹油

      刪除
    2. 你好叻呀!等我買了模,試試整。

      刪除
    3. 過奬過奬!到目前為止我最喜歡呢款方包!

      刪除
  7. 開心share,你是世界上偉大的人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 很開心和你們分享,談不上偉大!

      刪除
  8. 請問什麼叫擴展階段和完全階段?

    回覆刪除
    回覆
    1. 擴展階段的麵糰用手撑開無法成薄膜,且撕裂時有鋸齒狀,完全階段的麵糰光滑有彈性,用手輕輕撑開成一光滑薄膜,撕裂時裂口亦非常光滑而非鋸齒狀的

      刪除
  9. 請问排氣係點做法呀?

    回覆刪除
  10. if i dont have milk powder, how much milk should i add ? thx

    回覆刪除
  11. 你好,我想問我的司模只容300g,我想只用兩個麵糰,餘下的可以放在雪櫃多少天呢? thx!

    回覆刪除
  12. Hi Go Ling....I have the same machine and I love it too! But never really used it.......hoping I can make really nice bread with your recipe above. Can you tell me how long do I have to knead the bread and at which level before I can add in the butter?

    回覆刪除
  13. 謝謝你的分享😊主麪糰可改用全麥粉代替高粉嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以~不過水份要酌情添加,因為全麥粉受水d架

      刪除
  14. 你好,如果麵包機做是否液種+主麵團就可以?

    回覆刪除
  15. 請問如用250克吐司模,份量減半可以嗎?

    回覆刪除
  16. 請問可以牛奶轉換成水既份量嗎?如果可以,份量1樣嗎?thx

    回覆刪除
  17. 如果呢個食譜全程用麵包機做,會唔會太大?唔該

    回覆刪除
  18. 你好,我剛剛買了這本書,請問什麼是雜糧預拌粉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到有葵花子、南瓜子、麥皮等等…唔知烘焙店有冇得賣呢?

      刪除
    2. Thx,我上綱找不到資料!

      刪除
    3. 第日去烘焙店睇吓有冇

      刪除
  19. 請問個方包模幾大呀?

    回覆刪除
  20. Hello... 請問液種發酵時會發大嗎?我只雪了一小時他已發大三分一。。。

    回覆刪除
  21. 請問用日清的即用酵母整冰種可以嗎? 我想試低發+老麵+冰種 ^^

    回覆刪除
  22. 請問是否一定要用液種再雪16小時, 有無直接法半日可以完成

    回覆刪除
  23. 呢個食譜如果唔用液種,用直接法,d粉同水同酵母份量應該如何?

    回覆刪除
  24. 高Ling,點解要放入雪櫃16個鐘?

    回覆刪除
  25. 液種最耐可放幾多小時?THX☺

    回覆刪除
  26. 液種是放雪櫃,不是冰格,對嗎?

    回覆刪除